
Livrare prin curier
Pentru localitățile care se regăsesc în aria de acoperire a curierului, indiferent de valoarea comenzii, costul de transport este de 40 lei pentru orice bicicletă de copii / 50 lei pentru orice bicicletă de adulți non-electrică / 65 lei pentru orice bicicletă electrică.
Dacă localitatea de destinație se află în afara ariei de acoperire a firmei de curierat se adaugă o taxă suplimentară de 100 lei pentru orice bicicletă non-electrică / 150 lei pentru orice bicicletă electrică.
Produsele sunt predate curierului în maxin 24 ore de la preluarea solicitării (de regulă în aceeași zi în cursul săptămânii/exceptând sărbătorile legale, în funcție de ora la care este plasată comanda) urmând să ajungă la dumneavoastră în 24-48 ore în funcție de localitatea de destinație și disponibilitatea curierului din zona respectivă.
Livrarea se va efectua la adresa menționată de dumneavoastră prin intermediul firmei de curierat rapid FAN Courier, programul în care coletele se livreaza fiind de Luni până Vineri în intervalul orar 9-18 iar Sâmbăta în intervalul orar 9-14.
Toate produsele comercializate sunt noi, vin însoțite de factura fiscală și certificatul de garanție și vor fi expediate în ambalajul original al producătorului.
La cerere produsele pot beneficia de opțiunea “deschidere colet la livrare”.
ATENȚIE ! Opțiunea “deschidere colet la livrare” vă oferă doar posibilitatea de a verifica vizual produsul, nu vă oferă și posibilitatea de a verifica tehnic / testa / proba produsul.
ArezzoBike nu își poate asuma întârzierile apărute din vina unor probleme cauzate de factori independenți, dar se angajează să ofere tot suportul necesar pentru rezolvarea situației.
Ridicare personală din depozit (numai cu programare prealabilă)
Dacă sunteți din București sau împrejurimi și aveți posibilitatea de a ridica personal produsul de la showroom-ul nostru, puteți beneficia de montaj gratuit.
.

Returnarea produselor
Renunțarea la un produs Arezzo achiziționat prin platforma online poate fi facută conform articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, așadar, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță fără a preciza motivele în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, intrați/intră în posesia fizică a produsului.
Produsul trebuie să fie returnat în decurs de maxim 10 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Cheltuielile de restituire, se suportă conform legii, de catre cumpărator. În conformitate cu prevederile Ordonanței, rambursarea sumelor achitate pe produs se va efectua în cel mult 30 de zile de la data recepționării produsului în magazinul/depozitul ArezzoBike.
Clientul este responsabil pentru întocmirea documentelor necesare pentru retur, ambalarea produsului, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Responsabilitatea asupra produsului/produselor din colet și integrității acestora pe durata transportului retur cade în sarcina clientului, Arezzo va răspunde doar după recepția cantitativă și calitativă a coletului.
În situația livrării unui alt produs decât cel solicitat, acesta poate fi returnat iar cheltuielile de transport pentru livrarea produsului solicitat vor fi suportate de ArezzoBike, expedierea se va face în termen de maxim 30 de zile.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat în ambalajul original, cu toate accesoriile și cu documentele care l-au însoțit (manualele de utilizare incluse, certificatul de garanție original). Produsul trebuie să fie în condiții optime, inclusiv ambalajul și accesoriile aferente, exact ca în momentul livrării și să nu prezinte semne de folosire, uzură, dezmembrare, udare, lovire, etichete sau sigilii rupte ori deteriorate, șuruburi cu urme de desfacere, etc.
Pentru expedierea coletelor se poate utiliza orice firmă de curierat care va livra coletul direct la adresa specificată.
ATENȚIE ! Arezzo nu va ridica nici un colet de la Oficiul Postal sau alt punct din oraș și nu va accepta colete pentru care trebuie să achite o sumă de bani (indiferent de natura acesteia: ramburs, taxe de transport, etc.) și de asemenea nu vor fi acceptate colete care nu au asigurare și care nu beneficiază de opțiunea “verificare colet”.
ATENȚIE ! Sunt exceptate de la returnare produsele consumabile (ex. produse de întretinere) sau alte accesorii ale căror ambalaje au fost desfacute/deteriorate.
ATENȚIE ! Indiferent de forma juridică a cumpăratorului, produsele care sunt aduse pe bază de comandă nu se pot returna iar în cazul în care clientul renunță la comandă înainte ca produsul să fie livrat va renunța implicit și la avansul achitat.
ATENȚIE ! Acest serviciu este dedicat strict consumatorilor, așa cum sunt definiți în legislația specifică actuală.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, completând “Formularul de retur”.